היי חברים איזה כיף שחזרתם אלינו לסרטון נוסף בערוץ היוטיוב של XCAPE חדרי בריחה .

שמי יפית והיום אני אספר לכם על סוגי חדרי הבריחה שקיימים היום בישראל . באופן כללי , ישנם שלושה סוגים עיקריים של חדרי בריחה הסוג הראשון חדרי הבריחה הקלאסיים שהם הרוב הקיים שרובנו מכירים הסוג השני אלו חדרי בריחה ניידים והסוג השלישי והחדש ביותר אלה חדרי בריחה ברחוב – "ESCAPE STREET"

חדרי בריחה ניידים אלו חדרים שמגיעים עד אליכם , לבית למשרד , לפארק , הם מותאמים במיוחד לקבוצות גדולות והדגש שם הוא יותר על הגיבוש שיתוף פעולה וחווית פתרון החידות , פחות על האווירה , עיצוב והסאונד .

התחום החדש שהתחיל עכשיו אלו חדרי בריחה ברחוב , אתם מגיעים לנקודת מפגש מקבלים הסבר , מתחלקים לקבוצות , מקבלים טאבלט ויוצאים לפתור חידות בשטח מוגדר ועל זמן קצוב כשהמוטיב הוא תחרותי בין הקבוצות המשחקות .

חדרי בריחה הקלאסיים הם הרוב הקיים היום בישראל וגם הם מתחלקים לסוגים שונים ומגוונים ממש כמו שיש ז'אנרים של סרטים … ישנם חדרים שהדגש הבולט ביותר אצלם הוא על האווירה הכוללת – שם תחוו יותר השקעה בתפאורה , בסאונד , בתאורה ובאפקטים וייתנו לכם להרגיש הכי קרוב למציאות של העלילה . ישנם חדרים שאצלם דווקא הדגש העיקרי הוא על חידות חכמות שדורשות חשיבה עמוקה , יצירתית עם שתוף פעולה . ישנם לא מעט חדרים שמשלבים את האווירה והחידות בצורה הרמונית נפלאה . ישנם חדרי אימה או חדרי אווירה קריפיים עם אווירה של מתח … הם יגרמו לכם להרגיש את הפחד זורם בגוף ואת הלחץ בזמן פתרון החידות … ישנם חדרים קלילים , עם קריצה קומית … ישנם חדרים משימתיים שבהם הדגש הוא על ביצוע משימות ופחות חידות מחשבה מורכבות … כמו שכבר הבנתם יש הכל מהכל וכל אחד יכול לבחור מה הסגנון שהוא אוהב לשחק יותר …

אצלנו למשל ב XCAPE חשובה לנו החוויה הכוללת והאיזון בין זה לבין שיתוף פעולה בפתרון החידות.

תודה שצפיתם , אם אהבתם תנו לנו לייק והרשמו לערוץ שלנו כדי שתהיו מעודכנים בסרטונים החדשים שיצאו .

תודה שצפיתם בסרטון שלנו – "סוגי חדרי בריחה?" אני מזמינה אתכם לבדוק את שאר הסרטונים שלנו ולהרשם לערוץ שלנו בכדי שתוכלו להישאר מעודכנים בכל התכנים המגניבים שלנו. יש לכם עוד שאלות, תכנסו לאתר שלנו (כתובת האתר), תתקשרו/שלחו מייל או השאירו תגובה מתחת לסרטון.

ביי